01 Protokol
dochádzky
Protokol docházky poskytuje všetky informácie o dochádzke
zamestnanca. V prehľadnej forme sú dostupné informácie o:
- zostatku dovolenky,
- počte platených dní návštevy lekára,
- počte dní ošetrovného,
- salde nadčasov,
- časoch jednotlivých pracovných zmien a ich prerušení,
- časoch pre príplatky,
- dochádzkových údajoch všetkých minulých období,
- plánovanom rozvrhu práce.
02 Protokol
prítomnosti
Protokol prítomnosti poskytuje informácie o aktuálnej prítomnosti zamestnancov na pracovisku. Pri neprítomných zamestnancoch je užívateľovi dostupná aj informácia o dôvode ich neprítomnosti. Farebné odlíšenie jednotlivých stavov neprítomnosti (prítomný / neprítomný so schválenou neprítomnosťou / neprítomný bez schválenej neprítomnosti) poskytuje manažérom rýchly prehľad o aktuálnom personálom obsadení konkrétneho pracoviska, či celej spoločnosti.
03 Prehľad sumárnych
položiek
04 Protokol
transakcií
Poskytuje prehľad o reálne nasnímaných transakciách
zamestnancov v zvolenom časovom období.